Strona główna / Provita Sp. z o.o. / Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO, firma Provita Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach ul. Fabryczna 13D jest Administratorem Danych Osobowych.
Provita Sp. z o.o. powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych Panią Barbarę Kostecką w celu zapewniania i przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, nadzorowania, opracowania i aktualizowania dokumentacji firmy dotyczącej bezpieczeństwa informacji.
W związku z prowadzoną działalnością Provita Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe Pacjentów w celach :
Dane osobowe naszych pacjentów przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów.
Podstawą prawną przetwarzania pozyskanych danych jest :
-Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
-Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub mogą być przekazywane innym odbiorcom, z którymi Administrator podpisał umowę powierzenia przechowywania Danych Osobowych, uczestniczącym w obsłudze procesu leczenia oraz odbiorcom udzielającym usługi teleinformatyczne i prawnicze.
-W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
Dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwym przepisem prawa: Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
Pacjenci mają prawo :
Zasady udostępnienia dokumentacji medycznej zostały określone przez przepisy polskiego prawa.
Provita Sp. z o.o. stworzyła politykę dotyczącą ochrony danych osobowych w celu określenia zasad postępowania zgodnych z przepisami prawa polskiego, regulującymi kwestie przetwarzania danych osobowych i medycznych, oraz z międzynarodową normą ISO 27001. Na tej podstawie sporządzone zostały procesy zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz wdrożono szereg procedur, m.in. dotyczących zarządzania dostępem do danych osobowych, ograniczenia możliwości przekazywania danych osobowych poza firmę oraz zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi spoza firmy.
W przypadku pytań dotyczących zasad bezpieczeństwa informacji prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem: iodo@angelius.org .
W sytuacji zmian w przepisach prawa polskiego lub zmian organizacyjnych, Provita Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści polityki prywatności. Polityka prywatności została zatwierdzona przez Prezesa Zarządu spółki Provita.
Informacja dotycząca nagrywania rozmów
Dane pozyskane z nagranych rozmów przetwarzane są w celu podniesienia bezpieczeństwa oraz zapewnienia wysokiej jakości usług w tym: zapewnienia najwyższych standardów obsługi telefonicznej oraz oceny rozmów w zakresie ich przebiegu na wypadek wystąpienia sytuacji spornych.
Przetwarzanie danych osobowych za pomocą systemu nagrywania rozmów obejmuje wszystkie połączenia przychodzące do Provita Sp. z o.o. oraz wychodzące.
Nagrania przechowywane są nie dłużej niż 24 miesiące, po tym okresie ulegają automatycznemu usunięciu. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
Zarejestrowane rozmowy będą udostępniane jedynie osobom i organom do tego upoważnionym.
Podstawą prawną przetwarzania pozyskanych danych jest :
Jeśli osoba dzwoniąca nie wyraża zgody na nagrywanie rozmowy powinna zakończyć połączenie.
Przewiń do góry