Strona główna / Home / Informacje dla Pacjenta / Obsługa pacjenta
Profesjonalny zespół rejestratorek medycznych Centrum Medycznego Angelius zapewnia życzliwą oraz kompetentną opiekę nad Pacjentem. Udziela wyczerpujących informacji oraz pomaga przejść przez cały proces leczenia w naszym ośrodku.
W celu rejestracji wizyty w naszym ośrodku Pacjent ma możliwość zarejestrowania się telefoniczne lub osobiście. Stworzenie dwóch osobnych segmentów rejestracji w Biurze Obsługi Pacjenta, dzielących się na call center oraz rejestrację osobistą, umożliwia sprawny przebieg procesu rejestracji.
Uwaga: Rejestracja pacjenta przez Biuro Obsługi odbywa się tylko i wyłącznie za okazaniem ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Pacjent zgłaszający się na wizytę po uprzednim zarejestrowaniu zobowiązany jest do wypełnienia kwestionariusza osobowego w celu założenia kartoteki Pacjenta. Kwestionariusz osobowy można otrzymać w rejestracji bezpośrednio przed wizytą lub pobrać z naszej strony internetowej. Dokument należy wypełnić i dostarczyć do rejestracji przed planowaną wizytą.
Kwestionariusz osobowy do założenia kartoteki Pacjenta:
Wszelkie płatności w naszym ośrodku regulujemy po wykonanej usłudze medycznej bezpośrednio w Biurze Obsługi Pacjenta. Płatności można dokonać gotówką lub przelewem. Przelew powinien być wykonany w ciągu dwóch dni od momentu wystawienia faktury.
Reklamacje można zgłaszać osobiście lub telefonicznie. Zgłaszając reklamacje osobiście pracownik Biura Obsługi Pacjenta zobowiązany jest do wydania specjalnego protokołu reklamacji, który Pacjent wypełnia osobiście. Wypełniony protokół jest przekazywany kierownikowi Biura Obsługi Pacjenta.
W przypadku reklamacji płatności za usługę medyczną Pacjent jest zobowiązany do przedstawienia paragonu. Brak paragonu jest brakiem podstawy do złożenia reklamacji. Termin rozpatrywania reklamacji w naszym ośrodku wynosi nie mniej niż 7 dni roboczych. O decyzji reklamacji informuje telefonicznie kierownik Biura Obsługi Pacjenta.
Wszystkie wyniki badań można odbierać osobiście lub mogą być wydane osobie trzeciej po uprzednim dostarczeniu stosownego upoważnienia do wydania wyników badań. Telefonicznie można uzyskać jedynie informację, czy wynik jest już do odbioru.
Zgłoszenia o wydaniu zaświadczeń są przyjmowane osobiście bądź telefonicznie. Termin realizacji zaświadczenia w naszym ośrodku to 7 dni roboczych. Możliwy jest odbiór osobisty lub jak w przypadku wyników badań, zaświadczenia może odebrać osoba trzecia tylko z odpowiednim upoważnieniem pisemnym.
W celu uzyskania kserokopii dokumentacji medycznej należy zgłosić ten fakt w Biurze Obsługi Pacjenta telefonicznie lub osobiście. Termin realizacji kserokopii dokumentacji w naszym ośrodku wynosi do 7 dni roboczych. Odbiór kserokopii dokumentacji możliwy jest tylko osobiście.
Uprzejmie informujemy że usługa mTożsamość nie zastępuje dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość w szpitalach, bankach i urzędach.
Za pomocą mTożsamości można potwierdzić tożsamość jedynie :
W Centrum Medycznym Angelius stworzyliśmy przyjazny dla pacjenta system wezwań do gabinetów lekarskich, który działa na podstawie specjalnych biletów kolejkowych wydawanych Pacjentom w dniu wizyty. System ten został stworzony w celu zachowania anonimowości naszych Pacjentów, a także aby zminimalizować kolejki oraz usprawnić procesu rejestracji wizyt.
Pacjent zgłaszający się do rejestracji w dniu wizyty otrzymuje bilet kolejkowy wraz z umieszczonym na nim numerem wizyty oraz oznaczeniem gabinetu. Numer wizyty przypisany jest Pacjentowi automatycznie przez system podczas rejestracji.
Aby jeszcze bardziej usprawnić system rejestracji Pacjentów w naszym ośrodku działa specjalny InfoKiosk, który służy do samodzielnego wydruku biletu kolejkowego przez Pacjenta, bez konieczności obsługi przez Biuro Obsługi Pacjenta. Dzięki niemu Pacjenci, którzy w danym dniu mają zaplanowaną wizytę mogą w łatwy sposób potwierdzić swoją obecność w poczekalni oraz otrzymać bilet kolejkowy. Zapraszamy do korzystania z InfoKiosku, który znajduje się przy wejściu do naszego ośrodka, po prawej stronie korytarza głównego.
Przy każdym gabinecie lekarskim został umieszczony specjalny monitor, na którym wyświetlane są w kolejności numery przypisywane każdemu Pacjentowi podczas rejestracji w dniu wizyty w naszym ośrodku (bilet kolejkowy).
W momencie, gdy Pacjent przebywa w gabinecie na wyświetlaczu monitora pojawia się napis “wizyta w toku”. Po opuszczeniu przez Pacjenta gabinetu lekarz prosi kolejną osobę poprzez wyświetlenie na monitorze numeru kolejkowego np. B04 (co oznacza gabinet B nr 4). Pacjent posiadający wyświetlony numer udaje się do gabinetu na wizytę.
Przewiń do góry